هیچ چیز زیباتر از علم نیست ۴ !

بهترین گزینه برای جمع آوری و تکمیل مقالات ! ‌بخوانید و لذت ببرید .

هیچ چیز زیباتر از علم نیست ۴ !

بهترین گزینه برای جمع آوری و تکمیل مقالات ! ‌بخوانید و لذت ببرید .

ماسیونری در ایران - آیا ایران جزیره امید است؟


روش ماسیون ها برای کنترل دنیا به این صورت است که نخبگان و رهبران جامعه رو به سمت خودشون می کشن تا از این طریق بتونن به هدفشون که کنترل جامعه است برسن. حال این سوال پیش می آد که آیا رهبران و نخبگان جامعه ما هم دچار فساد مایونی هستند یا نه.

من جواب این سوال رو نمی دونم ولی می دونم کلی نماد ماسیونی در ایران هست. که نه قبل از انقلاب بعد از انقلاب ساخته شده. نمونه هاش خیلی زیاده طوری که آدم نمی تونه نادیده اشون بگیره. سر چند تا می خواهید بگید نه این فقط کپی برداری از غربه.اصلا باشه کپی برداری از غربه. باشه قبول چرا این نماد ها رو که به وفور وجود دارند نه در مکان های معمولی بلکه حتی در ساختمان مجلس شوارای اسلامی ایران! بله وقتی حتی جای به این مهمی تو ایران دارای نمادهای ماسیونیه (برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.) من چرا باید فکر کنم ایران جایی خواهد بود که از آنجا مقاومت علیه جریان ماسیونی انجام خواهد گرفت؟

به جز این مگه نمی گن 2% از جمعیت آمریکا 80% ثروت این کشور رو دارن. حالا یکی به من بگه چند در صد از جمعیت ایران 80% ثروت این کشور رو دارن؟ طبسی ها و رفسنجانی ها، راکفلرهای ایران نیستند؟

چرا برخی مطالب مرتبط با ماسیونری در ایران فیلتره؟ خیلی از عکس های مرتبط با ماسیونری فیلتره که حتی در خود آمریکا هم نیست! اصلا مگه رسانه های ما چیزی از جریان ماسیونری نشون می دن؟ مگه نه این که رسانه دست ماسیون هاست. ولی رسانه ایران که قراره سرزمین امید باشه آیا وظیفه نداره این اطلاعات رو به تمام دنیا که از شنیدن این وقایع بی اطلاعند برسونه؟

اصلا نه، خب به ما چه... چرا دیگه تصاویر ماسیونی پخش می کنه؟ چند روز پیش داشت بحث اقتصادی نشون می داد یهو کل صفحه شد یه دلاری اونم نه جلوی یه دلاری پشت یه دلاری!!! چشام زد بیرون! بین این همه اسکناس یه دلاری رو نشون بدن تازه اونم پشتشو؟ اونم اتفاقی؟؟؟ تو ایرانی که دشمن اولش آمریکاست به جای نشون دادن پول خودمون پول دشمنش رو نشون می دن؟

اصلا همش سواله یکی دو تا نیست که.

تو مکه کنار خانه خدا دارن بزرگترین ابلیسک دنیا رو می سازن که سایه اش بیفته رو خانه خدا بعد رسانه های ایران جیزی نمی گن. تلوزیون ایران هم عکس مسجد القصی رو نشون نمی ده و جاش اون یکی مسجد رو نشون می ده و می گه این مسجد القصی است.

یه سایتی هست نیفگی آهنگ , کلیپ می ذاره... جدیدا دو ماهی دیگه فیلتر نمی شه. امروز رفتم توش، تو صفحه اولش که تبلیغات فیلم های عشقیه. بعد دو تا آهنگ گذاشته بود که اینا عکساشه!!!

سوال این نیست که چرا این وب سایت این عکس ها رو گذاشته سوال اینجاست که چرا وقتی کوچیکترین سایت ها فیلتر می شن این نشده. رپفا 1000 بار فیلتر شد.

کلی هم کلیپ ماسیونی داره که تا الان می گفتم چون خواننده معروفین می ذاره. مثل کلیپ های لیدی گاگا.


اگه کسی منو قانع کنه این حکومت با ماسیونری سر جنگ داره ممنونش می شم.


مطالب مرتبط با ماسینوری این وبلاگ

ایلومیناتی در ایران (بخش اول مقدمه)

ایلومیناتی در ایران (بخش دوم - مجلس شوارای اسلامی از دید معماران)

علائم فراماسیونی در کارتون تام و جری و باب اسفنجی

سال 2012


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد