هیچ چیز زیباتر از علم نیست ۴ !

بهترین گزینه برای جمع آوری و تکمیل مقالات ! ‌بخوانید و لذت ببرید .

هیچ چیز زیباتر از علم نیست ۴ !

بهترین گزینه برای جمع آوری و تکمیل مقالات ! ‌بخوانید و لذت ببرید .

کد شکلک های یاهو مسنجر

وقتی دارید با یاهو مسنجر چت می کنید مطمئنا شکلک های بسیار زیبا و با نمکش توجه شما رو به خودش جلب می کنه ...

یاهو ابتدا 60 شکلک برای چت طراحی کرد. شکلک های اولیه و ساده تر مثل (:

با توجه به استقبالی که از این شکلک ها می شد یاهو تصمیم گرفت شکلک های جدیدی به این 60 شکلک اضافه کنه؛ در نسخه ی 6 یاهو مسنجر 15 شکلک اضافه شد که هم با نمک تر بودن هم پر استفاده تر. همین طور در نسخه های بعدی یاهو مسنجر شکلک های دیگه ای اضافه شد و یاهو توی آخرین نسخه مسنجرش (9) شکلک های خیلی با نمک تری اضافه کرده تا بتونه همچنان مخاطبان بیشتری رو به خودش جذب کنه.

 الان 95 شکلک در یاهو مسنجر 9 قابل استفاده است. ولی همه ی این 95 شکلک بدون دونستن کدهاشون قابل استفاده نیست، چون یاهو فقط شکلک هایی رو که کاربرد زیادی دارند رو توی لیست شکلک ها قرار می ده. (همون طور که می دونید هر شکلک کد خاصی داره مثل X: یا (; )

به همین خاطر من تمام شکلک هایی که قابل استفاده در یاهو مسنجر هست (95 شکلک) رو به همراه کدهاشون آپلود کردم، که یه فایل Word است و با Microsoft Office Word 2007 می تونید ببینیدش.

فقط وقتی می تونید از همشون استفاده کنید که یاهو مسنجر 9 رو داشته باشید (دانلود یاهو مسنجر 9 ، حجم : 13.9M). مثلا اگه نسخه ی 8 یاهو مسنجر رو داشته باشید 7 شکلک آخر لیست رو نمی تونید مشاهده کنید.

تمام کدهای شکلک های یاهو مسنجر رو از اینجا دانلود کنید.

(لینک غیرمستقیم ، حجم: 108KB ، فرمت Rar)

گرافیتی (دیوار نویسی)


  • لغت گرافیتی (دیوارنویسی) از واژه گرافیو در زبان ایتالیایی مشتق شده است که به معنی اثر گذاری سریع یا خط خطی است و ممکن است اصل این واژه به " گرافایر"( نوشتن با قلم فلزی ) در لاتین عامیانه باز گردد. [گرافیون: نوشتن (1) بر اساس ریشه شناسی لغوی این واژه از مدت ها پیش به معنی نوشتن یا حک خطوط روی سطوح مورد استفاده بوده است.] - از امریکن هریتیج دیکشنری

دیوارنویسی بخشی از هنرهای خیابانی بشمار می‌آید. منظور از هنر خیابانی آن بخش از گرافیک است که در کوچه و خیابان و سطح شهر با آن برخورد می‌کنیم. این هنر تاریخچه‌ای بسیار کهن دارد و ریشه در سنگ‌نبشته‌های تاریخی غارها و کتیبه‌های باستانی نقاشی‌های دیواری در ابعاد گوناگون دیده‌اید که از همین دسته‌اند. در سده بیستم و کمابیش هم‌زمان با جنگ جهانی دوم، مشاهده درج نام و نشان گروه‌ها بر روی دیوارها تبدیل به امری عادی شد. در برخی مواقع این دیوارنویسی‌ها بسیار با دقت و هنرمندانه اجرا می‌شوند و سبک‌های متعددی به خود می‌گیرند. برخی از این آثار بار معنایی بیش‌تری را به دوش می‌کشند که ممکن است حاوی یک پیام اجتماعی یا سیاسی باشد که حتی با استفاده از افشانه‌های رنگی بر روی دیوارها، ساختمانها و قطارها رسم می‌شوند. شاید شما هم تصاویری از دیوار برلین را دیده باشید که لبریز از این آثار بود یا نگاره‌های دیگر اینترنتی را که دست به دست یا بهتر بگویم ایمیل به ایمیل می‌چرخند که حاوی تصاویر نقاشی‌شده سه بعدی بر کف خیابان‌ها هستند. این‌ها تماماً هنرهای خیابانی هستند. در ایران دیوارنویسی به دو دسته بخش می‌گردد: دیوارنویسی مردمی و دیوارنویسی حکومتی. دسته نخست بیشتر گویای مسائل سیاسی روز مخالفت با سامانه حاکم و یا تبلیغات مشاغل و آگهی‌هاست. دسته دوم در خدمت تبلیغات عقیدتی حاکم و نمایان ساختن برنامه‌های ایدئولوژیکی حکومت فعلی است.


دیوارنویسی هچنین یکی از رشته های وابسته به تزئینات شهری است که با کارکرد‌های متفاوتی، متناسب با نیاز فرهنگی صورت می پذیرد. از جمله خطوط نوشتاری برای شعار و تصویر سازی برای زیباسازی شهری یا تبلیغات فرهنگی و بطور کلی رسم هر گونه اثر هنری شامل بر متن، تصویر و برجسته نگاری که توسط طراح صورت پذیرفته باشد.

گرافیتی یا نقاشی دیواری به آن دسته از دیوارنوشته ها یا نقاشی هایی گفته می شود که با انگیزه ای شخصی روی در و دیوار شهر ها و اماکن عمومی کشیده می شود.این کار تقریباً در همه جای دنیا با منع قانونی مواجه است.

گرافیتی با نوشته های سر دستی و یادگاری های روی دیوار متفاوت بوده و نیز مختص سن یا طبقه فزهنگی و اقتصادی خاصی نیست .

امروزه گرافیتی بیش از هر هنر دیگری مورد بد فهمی و استفاده نا به جا واقع شده است و در بسیاری از کشور ها جنبه تاثبر گذار و بیان گرای خود را از دست داده و صورت دیوار نوشته هایی رنگارنگ و پرپیچ و تاب ( که آن هم خالی از ارزش نیست ) مبدل شده است.استفاده های نابجا و یک جانبه از گرافیتی های نوشتاری در کلیپ های ویدتویی و تبلیغ بیش از حد این رسانه ها در منسوب کردن آن به فرهنگ معترض سیاهان نیز از دلایل اصلی این عدم توجه و دست کم گرفتن است.